Tuesday, February 15, 2011

YouTube Tuesday.

I’m going to pull a Copyboy from Not Worth Mentioning! and do a “Lame Hieroglyphic” (omg I spelled that right!) of a famous female singer. The first person who guesses her name correctly gets a shout-out on my next blog! (PS add your blog name to your comment-it helps me AND you!) Here goes:

Good luck!

So last night in the throes of my migraine I was laying in the dark. My brain starts up the game of, what random shit is going to pop into my head tonight? Of all things, it turned to “I Love Lucy”.

On YouTube I tracked down my favorite clip from the show, the one where Lucy decorates the house like they’re in Mexico, and comes out looking like Carmen Miranda and starts to sing to Ricky in Spanish. I love this song, and when I was a restaurant manager I made one of my cooks sing it because he had a great singing voice and actually knew the song!

What is your favorite Lucy clip of all time?

  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati

10 comments:

  1. Oops! I made a boo boo! Barb got the guess RIGHT! And when I went to publish her comment I deleted it instead! Crap!

    Anyways, she is the blog love winner-but keep guessing anyway!

    ReplyDelete
  2. Mine was when she was working in a candy factory boxing candy off a conveyor line and ended up eating as much as she was boxing. Hope you are feeling better by the time you get this.
    Odie

    ReplyDelete
  3. YES!!! I GET TO ANSWER IT!!! AMY WINEHOUSE!!!! AHAHHHAHHA I WIN! I FUCKING WIN! SHIT!!! *passes out!*

    ReplyDelete
  4. amy winehouse!

    cool post!

    i did not like lucy when she was on...i really need to check her out again...

    Bruce
    Bruce Johnson JADIP
    Evil Twin
    stupid stuff I see and hear
    The Dreamodeling Guy
    dreamodeling!
    The Guy Book
    The Guy Book

    ReplyDelete
  5. Man if I'd gotten here sooner I would have gotten it right! Cool idea though! Lot's of fun!

    My daughter L-O-V-E-S "I Love Lucy!" We got a box set for Christmas and she watches them all the time. It's so cute to hear her laughing in her room watching them!

    ReplyDelete
  6. Man, people got that one fast. I had no idea!

    ReplyDelete
  7. I started off with "bullseye...e... winehouse"

    Hmmm...

    Then I figured it out!

    (I never claimed to be quick, or quick witted). lol.

    Seriously?... Reeeally??... Seriously?

    _

    ReplyDelete
  8. Tag you're it

    http://becca-mycrazystuff.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...